vinter....

Ja man kan ju lugnt säga att vi fått massa snö.....nu kan det räcka tycker jag för nu kan alla åka det dom vill, skidor, skoter, pulka mm och jag slipper skotta en massa för vart ska jag lägga det??????????????

Idag har varit en ledig dag med städ, hundpromenader och sen blir det till att SKOTTA...... ska titta på lite skidtävlingar oxå innan kvällen skall avnjutas med Let´s dance. Min kusins son har fått ett proffs kontrakt av Tony Irwing med sin danspartner för juniorer. Spännande ska bli kul om man får se honom någon gång dansa förbi.

Imorgon ska jag till NBC (second hand) och lämna saker från min dotter J sen ska jag även göra lite span om man kan hitta något roligt. Ska även till återvinningsstationen och lämna skräp...sen blir det väl till att skotta för ovanlighetens skull hihihihi,,,,,

Ev blir det en resa till dotter J oxå för att hämta lite påsar med allehanda ting, alltid lika roligt!


Nu ner och ta en kopp kaffe ha det bra gott folk......

Fy f-n för Modo.....ska ni till slutspel eller????????

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0