1:a dan 2010

Så har vi avslutat år 2009 och det gjorde jag och "gubben" tillsammans med min kära svåger. God mat varvat med junior hockey som Sverige vann mot Finland 7-1, kaffe med tårta ( som jag gjort) och sen lite götta på det vad mer kan man begära. Vi hade en fin vy över stan när tolvslaget kom och vi fick se alla rakteter och UFO ballonger som flög i luften. Våra 2 små hundar klarade det mycket bra men jag vet att det finns en massa hundar och andra djur som mådde så dåligt igår... är det verkligen värt att skjuta upp en sån massa pengar i luften när det finns människor på vår jord som inte har det så bra och sen alla djur som hatar raktet och smällare. Jag för min del tycker att man kan väl fyra av en eller två var sen kan det väl vara bra.... vad tycker ni.

Jag har avnjutit en god frukost med tända ljus och nu när jag är klar vid datorn ska jag ut och skotta ute på gården + uppe på altan sen är det väl lite tv som gäller.

Jag önskar er alla ett gott nytt år 2010 och ta vara på er och tiden.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0