En favvo.....

Det här är Baltazar som är min dotter J hund och han blir fullkomligt galen när jag kommer på besök. Var hos dom i söndags och han som haft såååååååå ont i bakbenet hoppade som en liten valp och ingen smärta märktes där inte!!! Trots sina 10 år..... Fick gofika med nybakad sockerkaka med rivet apelsinskal i och en god smothies.
Hade med mig 6 påsar hem som hon rensat ut ( för att få plats med allt nytt hon fyndar jämnt hehehe) och jag tog en del sen ska kusinerna få en del och resten lämnas in till Second hand och kommer andra till nytta. Alla leksaker + kram djur säger jag alltid till att det ska gå till barnhem. Då min man var till S:t Petersburg för ett antal år sedan och dom var och besökte ett barnhem, där dom hade med sig just kramdjur för att överlämna till barn och ungdomar och såg deras glädje över detta så vill jag att fler ska få den känslan.....

Är förkyld för första gången i vinter så nu ska jag ner och fixa till en god kopp the....

Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Kul att sakerna kommer till användning :)



Här hemma e det snö kaos och vi är insnöade hahahaha.

Ha en fin dag kram

2010-01-28 @ 09:31:51
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0