Ett försenat födelsedagsfirande......

Idag var det äntligen dags att fira dotter nr 2 dvs N som fyllde 28 år den 15 dec men som just då höll på att flytta till hus sen har det varit massa annat både hos dom och oss men idag blev det äntligen av. For dit vid 12 och fikade sen tittade min kära make sig runt i huset då det var hans första besök. Båda barnbarnen Nattis och Kevin var hemma så jag passa de på att ta lite foton. N blev mycket nöjd över presenterna.....

Börjar känna mig lite förkyld för första gången i vinter men förhoppningsvis blir jag strax frisk för det brukar jag bli. Det är bara näsan som rinner och så nyser jag men det lever man ju över eller hur????

Just nu är min brorsa här och nu spelar han och gubben kort medans jag passar på att sitta vid datorn lite.

Fick telefonsamtal sent igår kväll från lilla sonen R som är i Sthlm och det har inte löst sig än med boende så inatt skulle han sova hos mormor som snällt ställer upp.....tack änglar finns dom - jag det gör dom uppenbarligen...Jag hoppas både för R och min mor att det löser sig snabbt med boende då hon bara bor i en 2:a och R börjar skolan på måndag!!!!!! Panik från min sida.

Så till något roligt MODO vann ikväll mot V.F och så tog dom tillbaka Roman Malek i målet och Foppa var tillbaka....så nu är vi tillbaka på banan igen.

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0