KYLA ÄR BARA FÖRNAMNET.......

Åter en dag med runt -30 grader....brrrrrrr fast lite skönt är det ändå om man har rätt kläder på sig man känner sig riktigt frisk när man varit ute en stund och kommer in i värmen. Jag tog på mig en skönt Everest dunjacka jag fått av min älskade dotter J och täckbyxor och sparkade iväg till jobbet idag efter 2 dagars ledighet men det gick trögt, tror jag bara går imorgon.

Igår hade vi det mysigt med grannarna och deras 2 barn + en extra busunge i skolans gympa hall. Vi hade med fika och spelade rundpingis, det var länge sen kan jag lova. Fast jag har faktistk ett diplom från mellanstadiet att jag var skolmästare i pingis hehehehehe.....och faktiskt återstod lite av takterna jag var inte helt utspelad iallafall.

Har kommit mig för att skicka recept till dottern J på bananfudge som dom gillade skarpt när dom var hem i jul. Vårat är slut nu......

Ska ladda inför Modo matchen ikväll mot Dif och nu måste det väl ändå vara Modos tur att vinna om dom nu vet hur man gör för att vinna....har börjat misströsta! Men skam den som ger sig....

Go & glad kex choklad......

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



sötnosen då :)



Banan fudgen vart ap god :)

och så lätt att göra :)

tack för receptet :).



Brrrr så kallt det e ute man håller sig helst inne :)

Jimmy är ute med dom fyrbenta :)



ha det fint mamma kram

2010-01-07 @ 18:18:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0