Söndag....

Vad innebär det jo... jag har strykit och hängt in i garderober mm, lagat god mat dvs. natcho/taccos kryddad kykling i ugn med natch chips-tomater-gurka-isbergssallad-varma majs-taccosås och min specialitet cremefraiche med massa vitlök i och kryddad med lite salt MUMMA. Städat bort lite jul eller rättare sagt mina 2 advents ljusstakar som ljusen brunnit ner i nu.

Ska kolla lite på JWM innan jag lägger mig, Små kronorna spelar inatt men jag får tåla mig med att höra på nyheterna i morgon bitti innan jag far och jobbar. Det blir en konstig arbetsvecka, jobbar på måndag ledig tisdag och onsdag sen jobb igen torsdag och fredag.

Har även städat ur mitt syrum som jag gjorde om nu när mamma var på julbesök. Så nu är alla syaterialjer på plats och bara väntar på att jag ska ta tag i och börja laga och sy nya grejor.

God natt på er alla där ute i vårt avlånga land ja förresten till alla i hela världen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0