Testa du oxå

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Pittsork.....
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.15
Var köper du dina matvaror ifrån? Det blir Ica eller Willys för det mesta
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Äsch det spelar ingen roll....
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till Kroatien för 2... ( jag & Gubben)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jaaaaaaaaaaa
När var senast någon stötte på dig? Du det var så länge sedan att jag glömt bort jag har mitt på det torra.
Vad åt du till middag senast? Kokt fisk med potatis och dillsås....
Kan du vissla? Javisst....
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja & gör det fortfarande....
Äger du några popband t-shirts? Nej inte nu för tiden....jag är ju mormor för fasen!
När flög du senast? Få se det var för ca 3 år sedan
Pratar du några andra språk? Någon enstaka gång engelska annars tar jag till min svordomsramsa när det behövs
Har du gråtit offentligt? Om kyrkan räknas dig så Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja faktiskt skulle vilja ha en blomranka vid vristen för att dölja en gammal en.....
Vad har du med dig in på bion? Popcorn är en självklarhet!
Vad har du för väder? Idag var det bara -6 och mulet med lätt snöfall på em
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Den lilla tid jag han gå så var det gymnastik & omvårdnad
När sov du senast på golvet? Oj måste ha varit när vi besökte pappa allihopa
Vilken är din favorit drink? Tom collins eller martini
Gillar du din boendesituation? Ja det gör jag.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det varierar men så värst mycket sömn fodrar jag inte
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Njae det kan jag inte påstå.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja det gjorde jag fick ofta kvarsittning för det....
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 48 år....
Tror du på liv på andra planeter? Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det kan inte bli sämre...se det från den ljusa sidan
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?Vet ej men visst vore det häftigt.
Tycker du om att krama folk? Japp
Äger du en digitalkamera? Japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Mina arb kompisar för länge sedan tyckte att Jill Johnsson och jag var lika
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej inte direkt om det inte är en instans som jag har sökt!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Nej
Tre saker du alltid har med dig? Läppsyl, kameran, hundbajspåsar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0