Vill ha vill ha....




Dessa koppar är jag grymt sugen på till mitt morgon the och sen finns det skålar med i samma serie till min gröt från Himlen runt hörnet....http://www.himlenrunthornet.se/butiken.htm ska ge "gubben" en fingervisning av vad jag skulle vilja ha.

Ja säkert som alla andra i vårt avlånga land så är vi insnöade men nu har plogbilar och snöskyfflar gått varma så nu går det ju att gå ut med hundar mm.

Sonen T var hem och åt middag (egen gjort tacco paj med skal av grahamsmjöl till hälften och vetemjöl och med en fyllning av köttförs, lök, vitlök och tacco krydda sen en röra med creme fraiche, majonäs, salt och peppar + en massa ost och toppat med tomat skivor) och till det en sallad av isbergssallad, tomat, gurka och salladsärtor. Det var mumsfillibabba det..... sen såg vi Modo skåpa ut HV 71 med 5-1!!!

Den andra sonen R har äntligen hittat ett boende och skriver kontrakt imorgon fredag och flyttar in med 2 killkompisar på lördag så nu får mormor sin lägenhet för sig själv igen hehehehe....

Strax dags för sängen och lite kvällslektyr bestående av att läsa lite ur hundboken jag fått av J och sen kolla i någon heminredningstidning innan det är dags att slå igen dom gröna.....god natt....dröm sött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0